Zwroty
Zwrot lub reklamacja towaru jest możliwa zgodnie z postanowieniami regulaminu sklepu internetowego.
Możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot) oraz realizacja roszczeń wynikających z rękojmi sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej (reklamacja) opisane zostały w regulaminie sklepu internetowego.
Zakupy poprzez sklep internetowy
Kupując produkt jako osoba nie prowadząca działalności gospodarczej możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania korzystając z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Wystarczy, że wyślesz emaila o swojej decyzji w ciągu 14 dni na adres kontakt@słonecznaradzi.pl lub możesz wykorzystać formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej. Wydrukowany i wypełniony formularz dołącz do zwracanej przesyłki.
Zwracany produkt możesz odesłać na następujący adres:
Słoneczna Strefa Kobiet
ul. Ostrogórska 21 l.41-42
41-200 Sosnowiec
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta i naszym regulaminem, ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Ponosisz też odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu poprzez korzystanie z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Pieniądze zwracamy w ten sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Istnieje też możliwość na zwrotu w inny sposób.
Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy oraz otrzymania od Ciebie z powrotem produktu.
Zakupy dokonywane stacjonarnie
Dokonując zakupów w naszym sklepie stacjonarnym masz możliwość dokładnego obejrzenia i sprawdzenia kupowanego towaru, dlatego zwrot w przypadku zakupu stacjonarnego nie jest możliwy zgodnie z obowiązującym prawem UOKiK.
Reklamacje
Kiedy stwierdzisz, że produkt jest wadliwy, możesz go zareklamować. My przekazujemy sprawę dystrybutorowi, który jest gwarantem) ale możesz też skorzystać z dołączonej do zakupionego towaru gwarancji i skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem.
Szczegóły związane z procedurą reklamacyjną (rękojmia Sprzedawcy za wady produktu), znajdziesz w regulaminie sklepu, a szczegóły związane z procedurą gwarancyjną znajdziesz w gwarancji dołączonej do zakupionego sprzętu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.